Tidig lördagmorgon...

Okej, det är inte så tidigt (speciellt inte för mig som inte ens är särskilt morgontrött, vad gnäller jag om...?). Men jag har ont i huvudet och är trött, jävla förkylning. Tänkt gå på ett spinningpass i morgon, får väl se hur det bli med det.

Kollat lite på Blocket efter en begagnad grafritande miniräknare, de är ju så förbannat dyra nya. Börjat läsa Matte C precis, så jag behöver den.

Ska njuta lite av några avsnitt nättv nu tror jag. Frågan är bara: Vad? Har kollat klart säsong 3 av Chuck (det som sänts) kollat lite på Accidentally on purpose (ska skriva om den lite senare tänkte jag) och även allt som sänts av White Collar (kommer).

What now? Visst känner man sig... tom? Som efter säsongsavslutningen av ens favvoserie, som har varit så bra med världens cliffhanger och man vet att man måste vänta minst ett halvår (snarare ett år) på att se fortsättningen. Jag kan nästan känna mig lite desperat!

TVJunkie? Moi??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0