Söndag

Ägnade gårdagen åt resten av det som sänts av "Accidentally on purpose". Måste erkänna att den växer lite de 2 sista avsnitten (men då menar jag lite). Skulle fortfarande inte bli olycklig om det bara blir en säsong, dock.

Idag har jag städat lite hemma (yeay mig). Nödvändigt ont, kallar vi sånt. Sen har jag kollat på några "How I met your mother"- har precis grävt mig in på 5e säsongen. Not loving it so far. Det tar vi en annan gång...

Sen gjorde jag det STORA misstaget att börja titta på första avsnittet av 8e säsongen av 24. Nu kommer jag titta tills ögonen börjar blöda, sedan väntar ångest och envist kikande på klockan var femte minut de närmsta 20 veckorna. Jag älskar 24! Så mycket att det eventuellt kan bli en egen 24 kategori här... Inte alls omöjligt faktiskt. Ska förklara min kärlek för det här fenomenet en annan gång :)

Suck och stånk, nu kommer natten ägnas åt de första avsnitten som sänts, istället för åt värdefull sömn. Men, what are you gonna do?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0