Kulturbloggen som ALLA borde läsa?

Okej, så jag gillar inte ordet "kultur" egentligen. Men vilket annat ord ska man använda? Först tänkte jag skriva "Tevebloggen" men sen insåg jag att jag kommer inte att skriva bara om TV. Jag har ju åsikter om så mycket mer!

Ska presentera mig själv lite kort; är 17 år (född -92) och bor strax utanför Göteborg. Läser Naturvetenskap i Lilla London och är, ursäkta att jag säger det själv, ganska smart. Jag tycker väldigt, väldigt mycket om att skriva, och tänkte kombinera det intresset med min kärlek till att läsa, lyssna på musik och titta på alldeles för mycket TV och film. Rider även och har två egna hästar (det är dock inte i första hand dem jag kommer skriva om).

Jag kommer inte att skriva mitt namn; inte för att jag inte vågar stå för mina åsikter utan snarare för att jag ska träna på att säga vad jag verkligen tycker.

Bloggen ska vara aktiv när jag känner för det, och jag är utan tvekan en periodare när det gäller sånt här. Den kommer INTE bara att vara TjejTV utan om allt. Hoppas ni fattar vinken efter ett tag och att ni gillar vad ni läser.

Välkommna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0